Hata rubriker.

Idag sov jag för länge, jag hade planer att stiga upp klockan 11 men som vanligt så känner jag mig mer död än levande så jag ligger och hittar på anledningar till att inte kliva upp. Sen så somnar jag om när jag har bestämmt mig för att jag ändå inte ska göra något. Sen så vaknar jag, ser att klockan är nästan 1, fortfarande mer död än levande, men jag bestämmer mig för att kliva upp eftersom jag är i koma ungefär 2 timmar efter jag har stigit upp och då är klockan 3 och då är det bara en halvtimme kvar tills jag ska börja jobba. Så , "wiiiie", jag ska börja jobba om en halvtimme.

Jag har i alla fall hunnit vara på ICA och handlat lite korv och makaroner så jag har nyss ätit Korvstroganoff med makaroner, det är godare med ris men jag hade med mig 3 kr för lite för att köpa ris. Men det var gott ändå, mår piss nu för jag är så jävla mätt (!).

Matilda var här igår, hon är på väg hem från Vilhelmina nu, hon har haft matte men jag tror inte hon hinner hit innan jag börjar, vilket suger, så jag antar att hon åker hem direkt.. Undra vad man skulle kunna göra ikväll, det blir väl bara att sitta här hemma och glo, jag ska ju jobba 5 dagar nu, sen ledig 1 dag och sen jobba 6 dagar... fy...

Nä nu måste jag väl börja göra mig i ordning inför min hemska dag på jobbet. Min chefs mamma dog igår så jag tror att den här dagen blir ungefär ett helvete för mig..

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback