Glaaad

Ensam ikväll, Marcus for till Gunnarn och han ska troligtvis vara där tills på Måndag, så jag undrar vad man skulle ha gjort ikväll, jag börjar jobba klockan 4.. tur att det bara är 4 timmar men ändå, det känns så jävla onödigt för det lär ju inte vara så mycket folk ändå... Jaja, pengar är ju bra :)

Igår fick jag i alla fall semesterersättning från konsum (!) jag jobbade där i sommras och jag trodde att det ingick i lönen men tydligen inte så det känns ju roligt med lite extra pengar den här månaden :) :)

Idag så beställde jag en ny laddare till min Kamera, ÄNTLIGEN !! Sammanlagt blev det 200 kr och det är fan billigt för han på Expert i Lycksele sa att det skulle kosta typ 1000 spänn för en jävla laddare så det kändes ju så onödigt. Jag längtar tills jag får den så jag kan föra över mina studentbilder på datorn ! hihihi, jag har saknat min kamera (a)

KYSS <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Erika

hihi! kom till vilhelmina ikväll. vi ska ha en mini estetfest med jag, boris, emilia, anneli, evelina, lovisa, vanessa, anders, glassmannen och annat random folk! det kan nog bli rätt roligt! haha!

2009-01-17 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback