Give it to me.

Undra vad man skulle ha gjort idag/ikväll. M är i Gunnarn och jag vet inte när M kommer hem. Men Matilda kanske skulle komma ikväll för hon ska till Vilhelmina imorgon!! Jag hoppas hon kommer typ direkt efter hon har slutat jobba så vi kan sitta och prata och mysa! hihi <3

Jag har i alla fall hunnit städa rummet men jag ska damsuga och diska också, annars blir M sur på mig ;) Undra vad man skulle ha ätit, jag känner att jag börjar bli lite halvhungrig så jag kanske kokar några makaroner och ser vad man kan äta till.

Inatt så pratade jag med Matilda och vi funderar på att fara till Umeå nån helg och handla lite kläder. Jag måste handla lite byxor för dom jag har är antingen sönder nångonstans eller så är dom helt missfärgade. Sen lite underkläder och tröjor, JA, en väska skulle jag ha behövt, en stor och sen ett par skor eftersom mina Vans som inte ens är 6 månader gamla har gått sönder i hälen, jippie. Så det är rätt mycket jag måste köpa och samtidigt så måste jag spara pengar. Eftersom jag inte tjänar mycket pengar så blir det typ att välja , Handla eller spara. Men vad väljer man när man behöver båda?

Jaja, det var dagens fundering, för stundern i alla fall. Nu ska jag käka.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback