ensam madde söker.

Hemsk dag, orkar inte förklara allt men jag kan säga att jag har jobbat så då vet nu på ett ungefär vad jag har fått stå ut med. Men det värsta var att jag skulle sluta klockan 8 men klockan halv 7 så sa min chef att jag kunde få fara klockan 7 om det var så lugnt som det var just då när han sa det. Gissa vad som kommer in 5 minuter innan 7.. EN JÄVLA BUSS.. Fy fan, så det var bara för mig att bita ihop och be till gud att tiden gick fort. Vilket det gjorde också men det var ju så jävla typiskt att just jag ska råka ut för sånt..

Jaja, imorgon börjar jag klockan 11 också men jag jobbar ensam med min chef tills klockan 4, då kommer en till in och det känns skönt för då har jag nån att prata med.
Undra vad man skulle ha gjort i helgen, jag jobbar hela helgen men sen på kvällen då? Marcus ska til Gunnarn i helgen så jag blir ensam. Det händer fan aldrig något roligt här i Suruman, det enda man göra är att sitta på sin röv och glo på TV. Jag vill bowla, jag vill köpa en trisslott och hoppas att jag vinner 1000 kr.

Undra vad min lilla Matilda gör? Jag tror hon jobbar men hon borde ju ha slutat nu. Tror jag ska ringa henne en sväng.

Jag vill shoppa kläder.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback