eeehehhe,

Satt och kollade igenom lite bilder jag har på telefonen och jag har ett album som heter "sovande folk". Än så länge har jag bara 3 st men dom är rätt roliga, och fula :P





Jag var fulast som vanligt !

Kyss



Btw, jag har ju glömt att lägga ut en bild på min fläskläpp.. Den är tagen med mobilen så man ser typ inget. Men hur som helst så några dagar efter så fick jag ett fett blåmärke på läppen så det såg ut som jag hade en halv mustasch, jag såg förjävlig ut... Men det har jag ingen bild på tyvärr, och blåmärket är fortfarande kvar idag men det syns inte så mycket.

äh, bilden sög. Men man ser i alla fall lite och om man kollar noga så ser man att det är lite blått där uppe. Om det syntes här, dagen efter så kan ni ju tänka er hur de syntes några dagar efter! :P

Kommentarer
Postat av: GRRR

DU BORDE DÖÖÖ.

2009-01-12 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback