Desperate houswives såld.

Jag har nu sålt säsong 2, 3 och 4. Det kändes lite hemskt men jag behöver pengar. Så nu har jag bara kvar 1.a säsongen. Jag får väl trösta mig med att se den om och om igen :)
Nu for M till Gunnarn, jag börjar jobba klockan 4 så jag hoppas han hinner tillbaka innan dess!

Idag sov jag nog för länge, Helena, dom som köpte mina säsonger, ringde och väckte mig, jag hade helt glömt bort det! Så jag skyndade mig att klä på mig och sen slet jag upp Marcus och så for vi iväg, vi fpr också och handlade lite mat på ICA, finally! Så ikväll blir det korv och Makaroner, och det ska bli gott! MMmmMmMMM !!

Nä fy tusan, nu ska jag .. ehm, jag vet inte. Göra ingenting? Jag får skriva mer senare! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback