come on and try

Hja. Idag så har jag bakat bröd. Det blev jättegott och jag tror jag ska baka mer när jag är ledig för jag gjorde dom förstora så det blev inte så många. Det var längesen jag var ute och hade kul, sist var nog på nyår så jag tycker det är dags för lite roligheter, men jag vet inte vars, hur och när. Plus att det verkar inte som att mitt umgänge var så sugen. Alla är väl ändå i Lycksele eller i Hemavan, det är Duvan cup i Lycksele och Student ski Hemavan.. Bah.

Vad ska man äta ikväll? Jag har ingen aning. Mitt nyårslöfte är att gå ner i vikt och än så länge så är det inga framsteg, eller jo, i början så gick det skitbra men jag vet inte vad som hände! Jaja, det är ju fortfarande över 330 dagar kvar tills året är slut och ännu mindre tills jag reser iväg!

Nu ska jag spela lite :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback