Buffalo

ojojoj, jag sitter och pratar med Emmy om vad som var typ "populärt" förut när man var mindre/förut. Tex kläder osv. Och det är ju mycket som man hade förut som man aldrig skulle kunna ha på sig igen. Vi pratade om Chewbacca-skor, ni vet, dom där håriga jävlarna men ingen av oss hade sånna. Sen så frågade hon om jag har haft sånna därr buffalo-skor nån gång? HAHAHAAA, de hade jag glömt. Jag minns hur mycket jag villa ha "sånadär vita snygga platåskor som dom i Spica girls hade". Och när jag fick dom var typ den lyckligaste dagen i mitt liv.

FY FAN VAD PINSAMT FULT !! xD xD



Jag hade vita och mycket fulare! HAHA.

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett par svarta Chewbacca skor! Alltså seriöst, vad tänkte man med när man var liten?

2009-01-22 @ 19:30:30
Postat av: Anonym

Satan va stygga skor asså! Men jag minns spice-girlsvågen som svepte över skytte å hemavan

2009-01-22 @ 20:50:53
Postat av: Johanna

haha, jag har ett par buffalos som jag köpte för ett år sen kanske med 15cm platå som jag älskar innerligt men aldrig använder för jag blir groteskt lång i dom... annars skulle jag lätt ha dom varje dag, megatuffa! och fluffiga moonboots har stått på min önskelista länge, men jag är ju lite speciell sådär (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback