bäbisar!

Alla ska fanimej ha barn i år ! Och alla jag vet är i min ålder, börjar man bli gammal? Jag är ju bara 20 (snart)... Jaja , jag ska då i alla fall vänta ett tag, hinna vara ung och så vill jag att ungen ska ha det bästa också, inte att föräldrarna ska leva på socialbidrag osv. Jag älskar barn så jag skulle nog inte ha något emot att ha en men , nej tack, inte än i alla fall.

Undra vad man skulle ha gjort ikväll, jag börjar jobba klockan 15.oo til 19.oo, är trött som bara den. Jag sitter och funderar vad man skulle ha gjort för att inte vara så jäkla slö hela dagarna, det finns ju inget att göra, jag tror jag ska börja fara ut och gå lite oftare. Så man få röra på sig lite, men jag hatar att det är vinter för jag fryser för ingenting och som nu när det blåser ute så har man ju ingen större lust att vara ute. Jaja, jag hoppas att det kommer lite folk och äter på Frasses idag så tiden går fortare. Jag är hungrig, ska väl ta en macka eller nått. Sen ska jag städa ihop lite.

Marcus ligger fortfarande och sover. Roligt liv.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback