AJ !

MITT HJÄRTA, har nått fel igen. Jag kan inte andas in helt, men det försvinner snart... Jag börjar jobba klockan 3 idag, vilket känns typ inte så roligt just nu för det är Söndag idag och det betyder att halva Sverige är på Frasses och ska kränga en pizza eller hanburgare. Men jag hoppas ändå att det kommer folk hela tiden för då går tiden fort, jag slutar klockan 7.

Ikväll blir det nog bara att sitta och se film, det går någon film på 3.an klockan 9 med Johnny Knoxville (stavning?), han spelar utveckligsstörd och är med på nått OS.. Ja, jag vet inte. Jag har sett den förrut i alla fall och jag tror att den var bra.

Nu ska jag se lite tv innan jag börjar. Har nyss ätit Makaroner och korv, muuuuumms....

Kyss

Kommentarer
Postat av: BORIS

http://se.youtube.com/watch?v=fpg3xM-niVw&feature=related

2009-01-25 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback