31 dagar

Fy vad trött jag är alltså... Jag tror jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag baka bröd, hade tänkt göra det idag men det blev inte av eftersom jag upptäckte att det bara var 1.5 timme kvar tills jag skulle börja och jag skulle hinna äta också. Så det får bli imorgon. Jag är ledig imorgon, som sagt. Tror jag skrev det i de förra inlägget, hur som helst så vet jag inte vad resten av morgon dagen kommer innehålla. Förmodligen ingenting.
Varje kväll så sitter jag och tränar och läser om det Holländska språket och försöker fatta, alltså jag fattar ju men det svåra är att komma ihåg skiten också, vilket inte är så lätt. Men jag tror och är ganska säker på att det kommer gå mer "framåt" när jag är där och hör det varje dag.
Men jag är lite rädd inför resan, jag vet inte än om jag ska fara. Vi har ju bokat och allt så troligvis blir det att fara men jag vet ikket ääään.
Vad tycker ni mina kära vänner?


Matilda kommer ju döda mig hur som helst om jag säger att jag inte vill fara. Men jag kom på en sak, eftersom vi inte har bokat någon biljett tillbaka så kan jag ju bestämma när jag vill hem. Dvs att ifall jag har hemlängtan så är det ju bara att sticka hem, plus att biljetterna är billiga fram till i sommar så det är ju lungt :) Så vi ser väl.
Det som är bra är att jag har både MSN och Skype så det är ju gratis att prata med alla här. Sen så kommer jag att ha ett annat nummer när jag är där så det blir "billigare" (gratis) för mig ifall nån vill ringa, dock inte för den som ringer. Kanske det blir billigare att ringa till ett holländsk nummer än att ringa till ett svenskt nummer som befinner sig utomlands? Äh, jag vet inte. Det återstår ju att se.

Jag tror jag ska gå och sova nu. Mina ögon håller på att pluppa ut så , Godnatt kära läsare!

Kyss


Våran julshow där jag var tomte. 2oo7.


Kommentarer
Postat av: i kill you

LOL MADELENE! :D :D eeeeeeeeehehehe.

2009-01-31 @ 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback