2oo9, ett nytt händelserikt år.

Har just sett Sagan om ringen - konungens återkom(m)st. Eller jag såg inte så mycket för jag hatar som sagt ögon och det är bara hemska ögon överallt. Just nu står Bauke i duschen och Jan plockar ihop lite påsar och tomma saker, fast han kommer nog tillbaka till datorn igen snart.
Jag fick mig en jävla fläskläpp alltså, imorse när jag vaknade så hade dom typ vuxit ihop i såren, så jag sprang in på toan och slet upp dom så det började blöda.. bah. Sen så ser det ut som jag har mustach för jag har fått en blödning/blåmärke rätt på läppen. Nä fy, jag ser ju för hemsk ut.

Imorgon är det grabbarnas sista dag i Sverige, eller sista heldag... Så dom ska vara i backen, Matilda ska jobba tills kl 4 och jag ska sitta inne och deppa över att dom åker, det har varit så roligt att ha dom  här. Några nya människor som går att prata med. Jag tror jag kommer att fälla några tårar när dom kliver på planet, precis som förra gången när vi åkte hem från Holland.. Nä fy fan, JAG VILL INTE !!

Nu ska vi väl se om det finns någon annan film att se....

JAG VILL INTE !!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback