You´re my sunshine.

Skönt att vara hemma från jobbet, har just dushat och klätt på mig lite nya kläder. Alltså jag vill göra nått ikväll, typ drick eller nått men det verkar ju som att ingen annan vill de.  suck... aja, det blir väl bara en vanlig kväll här i suruman. Men en sak är roligt, att Emmy och Daniel är på väg till Storuman så jag hoppas att dom kommer förbi en sväng! hihi. Sen så var det ju på tal om att Roger och Linn skulle komma hit så vi skulle se en film, men asså, vah? Jaja, tråkig fredag kväll. Jag brukar inte känna mig så himla "glad" på att festa men nu är det ju över en månad sen jag såg roligt folk, börjar det inte bli dags snart?
Jaja, nu kanske jag låter som en desperat "tjej" efter sprit, men så är inte fallet. Jag behöver inte dricka, jag vill bara UT!

Jag hade ju funderat på Vilhelmina men jag tycks inte ha råd. Jag måste spara peninga. JAJA, jag får väl se vad som händer ikväll, jag hoppas på något roligt i alla fall.

Btw så har jag inte fått min laddare än, så jag är ganska förbannad/sur/elak m.m. på de där jävla företaget eller va fan det nu är. JÄVLA!

jaja, jag hoppas ni får en bra/rolig kväll i alla fall :)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback