You and me, meant to be.

Min kamera fungerar!! Fy fan så glad jag är nu! :D Hittade massa roliga bilder där som jag ska lägga ut, massa från Studenten :)
Idag är det jättesoligt ute men det är fan svinkallt ändå, så jag undrar hur kallt det kommer bli när solen går ner :/ bah... Idag jobbar jag 15-18, vilket känns skönt som fan! Plus att Malin jobbar idag också från 16-19 så jag är bara ensam en timme med chefen. SKÖNT !

Jag har en fråga till mina läsare som jag gick estet! Ska ni på Codan, isf, vilken dag? :) Jag vill veta så jag far dit samtidigt så jag får si je! :P

Jag är så nöjd idag för det är första gången på evigheter som jag kliver upp före 10 (!) Så att klockan bara är just över 11 känns helt konstigt, så det kommer bli en lång dag idag.
Det är Fredag den 13.e idag... Så vad ska man göra, jo man ska ta det lugnt :P Äh, jag vet inte, blir nog bara att sitta hemma förmodligen!

Jag har något fel, jag svär. Jag sökte på madde mus och då kom denna bild upp!


fy fan. Är detta på riktigt eller vad? Stackarns jävel!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kommer vara där varenda dag, jag jobbar med codan i år. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback