Visst är det underligt.

Idag är det tvätt dag. Jag älskar känslan efter man han tvättat klart att och satt in alla rena kläder i garderoben. Man känner sig så duktigt och tvättkorgen känns så där härligt tom!
Något annat som känns riktigt bra är att jag är ledig idag, nog för att jag kommer vara ledig tills på Torsdag, men idag kändes det extra härligt! Det är bara synd att det är kallt och grått ute för annars hade man ju kunnat gå ut en sväng. Jag funderar om man skulle ha farit och solat idag.. Äh, jag vet inte. Vi får se.

Det första jag ska göra när jag kommer till Holland är att gå in till Exmorra och grina lite för att jag är tillbaka till det vackra landet! Men innan det så ska jag förstås hälsa på den underbara familjen! Jag kan inte fatta att jag ska fara dit, det känns som en dröm. Jag kommer typ inte fatta att jag är där förrän jag ska hem igen. Därför måste jag in till Exmorra och kolla lite så jag vaknar till! Jag hoppas det är fint väder den dagen och inte som sist så man blåste bort när man gick ut!
Men jag gillare´ ändå.



Ja huvvaligen, om ni bara visste!

Nu ska jag fara och hämta lite tvätt, men jag skriver mer sen!
Kyss

Kommentarer
Postat av: jane

sikken najs blogg du har!!!!!!!!!!

Postat av: miahmariah

Hejsan vilken fin blogg du har. Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2009-02-09 @ 15:19:37
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: jane

jepp har tvillingpojkar på snart 10 år en pojk på snart 7 år och liten flicka på 1år..är 31 år,fyller 32 i oktober!!!!

2009-02-09 @ 15:28:34
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: myggan

WHY, WHY, WHY ?! fucking mosquito.

2009-02-09 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback