Utmanad

Min kära vän Soledad utmanade mig att lista tre saker med min kropp som jag är nöjd med och sedan skicka det vidare till dom tre personer jag tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

För mig är detta en svår "utmaning" för jag vet inte vad jag är nöjd med. Men nått ska jag väl komma på.

Jag kan börja med att skriva att jag är nöjd med mina händer/fingrar för dom är långa och smala. Mina naglar är "perfekta", inte sne och fula, det är bara synd att jag inte tycker om att ha långa naglar, dels för att det är svårt att spela på min kära gitarr och sen för att jag känner mig som en häxa. Men jag är inte 100% nöjd med mina händer pga att mitt ring-finger på min vänstra hand är helt fucked up. För jag bröt den för några år sen så den är inte bra. Så man kan väl säga att jag är "halv nöjd".

En annan sak är mina ögonfransar. Dom är mörka och långa, vem vill inte ha långa ögonfransar? Så för mig behövs det inga lös-fransar.

Den sista saken jag är nöjd med är, (känner mig fräck och säga detta men jag kan seriöst inte komma på nått annat) mina bröst. Alltså, storleken. Dom är inte för stora och dom är inte för små, according to me, och det känns faktiskt bra.

Så, nu har jag "fräckat" klart så nu är det eran tur mina kära vänner. Jag utmanar min kära vän Emmy, Matilda och Emilia för jag tycker dom är vackra och borde vara stolta över hur dom ser ut!

Till mina andra vänner som inte har en blogg. SKAFFA EN BLOGG! Jag vill ha något att läsaaa!

Btw, min kära vän Anneli Andersson har sett "supermackan" IRL när hon var och åt lunch en dag, alltså han från Boston Tea Party. Hur ballt är inte de? ;) Fast jag är dock besviken på att hon inte tog en bild med honom, jag skulle lätt ha gjort det för jag vet vilket gott skratt vårat "sjuka gäng" skulle få!

Löv ya! Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig i livet. du har inget liv madde

2009-02-04 @ 19:50:00
Postat av: Emilia

Here you go then: Jag är nöjd med allt! Sug på den, va! Hähä

2009-02-05 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback