ilska.......... ?

Jag har så tråkigt, en vän till mig sa igår att jag bara slösar bort mitt liv.. Jag gör faktiskt det. Jag har ett värdelöst jobb, inga vänner att vara med, inget att göra om dagarna - här i Storuman. Jag kan egentligen göra vad jag vill ! För jag har inget som jag "måste" göra! Jag är friiiiiiiiiii... men fängslad i suruman. Bläh, jag ska snacka med M och höra vad han hade tänkt göra inom kort.

Idag så har jag jobbat, som sagt. Det var inte så mycket folk som det brukar vara men det kom folk hela tiden i alla fall, några åt gången. Så det är kanske därför jag inte upplevde det som att det var mycket folk för alla brukar komma på en gång "en normal" Söndag.
Jag får min lön på Tisdag, ca 4800, jag tog ut 1700 kronor  i förskott för att betala hyran så jag skulle egentligen ha fått mer annars. Sen så fick jag se idag att jag bara kommer jobba 34 timmar den här månaden. Så det blir inte mycket pengar alls. CP chef. Snålar på allt men alltså, tror han verkligen att jag ska jobba hos han resten av livet ?! Ja mena, fattar han inte att om han inte skärper sig så kan jag ju sticka när som helst ?! Idag till exempel så sa han att han ville prata med mig om kassan. Jag tänkte typ, aha, nu är det väl nått nytt som jag borde veta osv.. Men ikket.
Det han sa va att jag "fick inte trycka på "avbryt".. svårt att förklara... Om jag säger så här då..

När man ska ta betalt så finns det ju 2 knappar att välja mellan, "kontant" eller "kort". Och ibland så kan det ju faktiskt hända att man trycker på "kort" när man ska trycka på "kontant" eftersom dom är så nära varandra och då måste man ju trycka på "avbryt" för jag kan ju inte tvinga kunden att betala med nått han inte kan/vill med. Hur som helst så gör man ju inte de med MENING.
Så han sa till mig att jag absolut inte fick göra så.. ( vad fan kan hända, ingenting?! cp ) så då sa jag "Ja men det är ju inte meningen att jag ska göra det" Då kollade han på mig precis som att jag ljög och var uppkäftig mot han och sa " ja, men du får INTE (!) gör det, så då vet du".
JAHA?! om jag råkar göra det då, ska jag få utskällning då eller exploderar jorden?! Han förlorar ju inga pengar, jag trycker ju bara fel på en jävla knapp! bög.

Sen så idag så råkade jag lägga fel dressing på fel hamburgar(JÄVEL) och då sa min arbetskamrat som är Sambo med min chef, på skämt , "ja, madde är lite "vilsen" idag" typ.. och då sticker han in som en jävla sneaky snake och säger på sin jävla brytning. "hjaa, men det är inte första gången, madde brukar göra fel rätt ofta" . SÅ FAN HELLER!
Om jag inte skär salladen som HAN gör så gör jag tydligen fel. Jag hatar han!!!!!!!!!!
Han klagar tammefan på allt.
"du kan inte bara stå där och lata dig, fyll EN dressingflaska"... BARA FÖR ATT !!!?? Det värsta är att han kan säga att jag är lat precis efter ett typ 4 timmars pass som jag har slitit röven av mig UTAN att sitta ner en sekund. Han tål fan inte det. Det värsta är att jag tror han gör det bara för att vara jävlig. Men jag svär vid min Gud att jag ska ta den jäveln, nån gång kommer jag ta av mig förkläde och kasta det i ansiktet på han. Helst när det är mycket folk och så ska jag bara säga. FUCK YOU! 

Jag antar att ingen orkar läsa mina inlägg när det handlar om mitt "kära" jobb. För det är de enda jag skulle kunna skriva en uppsats om för det är så mycket som jag vill säga, jag skulle kunna fortsätta hela natten! Mitt hat till min chef.
Jag har flera gånger vilkat skriva ett jävla hatbrev till han som anonym men jag tror nog han skulle fatta vem det var ifrån. Men jag ska fan göra det. För när jag kommer hem från Holland så tänker jag då inte tillbaka till Frasses! Aldrig ens... Bara om jag får högre lön, semester ersättning och OB. Annars får det vara. Jag vet att han inte kommer vilja gå med på det så därför vet jag att jag inte kommer jobba där mer. JAG HATAR DIG!

Nu ska jag fortsätta se "The Holiday" som går på 3.an. Den är så sjukt bra! Jag vill bara skrika och klösa på tv.n när jag ser Jude Law!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Soledad

Hej gumman. Jag har utmanat dig att nämna tre saker med din kropp som du är nöjd med här i bloggen. Gå in på min och läs om det :* Puss

Postat av: Ebba

Jag saknar dig madde! <3

Har flyttat till Umeå. Kom och hälsa på!

2009-02-02 @ 22:52:22
Postat av: Anneli

Haha! Jävligt roligt inlägg. Frasses suger! Sluta där, be honom dra åt helvete och följ med ut i världen! Snäääääääääälla!



p.s Jude Law är så jävla het! Fy fan! Och jag kan se dig sitta och klösa på rutan..haha! Så jäkla rolig syn! Fick en fin bild i huvudet (som vanligt) d.s

2009-02-03 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback