Godkväll!

Inte har man gjort något märkvärdigt idag. Bara suttit hemma och fått en platt röv, bläh. Nu sitter i alla fall Roger och M och kollar på en film, en dålig film på 6.an. Jag vet inte vad den heter men den handlar om några som kapar ett plan. Känns ju väldigt kul att kolla på när man själv ska åka snart. Jag hatar att flyga, fy fan. Men det ska väl gå bra..
Imorgon far Matilda till Mora, hon är säkert väldigt glad och excited, jag hoppas du får det roligt där! Jag har just kommit ut ur duschen och nu fryser jag som bara den! Jag fryser jämt..

Jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, jag är trött men inte på rätt sätt... Plus att det inte finns så mycket annat att göra. Jag önskar att det fanns Pilates eller Yoga här men det gör det ju inte, såklart!



Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback