Hata rubriker.

Idag var det en jäääkligt lugn dag, vilket var tråkigt.. Tiden går så jäkla sakta och man vill typ bara sova. Men jag har i alla fall överlevt mitt lilla pass på 3 timmar så nu är jag hemma.

Ikväll blir det förmodligen ingenting, sitta hemma. Jag har inte varit ute sen nyår, det känns lite tragiskt.. Menmen , får väl hoppas att det blir något innan jag far. Roger skulle ju ha inflyttningsfest första Mars, vilket är en söndag men vi ser väl. Det är ju ändå lov då så man får väl se vad som händer :)

Nu ska jag kolla vad som finns på tv ikväll......

Jag älskar dig
Kyss

Kommentarer
Postat av: L

Mig tror också det blir en lite boy, eftersom min mage gör precis som om det skulle ligga en lite pöjk te magan min :) hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback