Jag hatar rubriker, vet aldrig vad jag ska skriva.

Igår såg jag den sämsta filmen ever, jag vet inte vad den heter och jag vill inte heller. Men om ni någon gång får förslag att se en Skräck paradi film så se den inte. Fy fan.
Igår så jobbade jag till 7, sen så skyndade jag mig på bilisten, tog ut en 100-ing som jag skulle ge till Amanda för hon fyllde år igår. Sen så skulle jag fara och tanka, höll seriöst på att frysa händerna av mig. Ni vet den där känslan när det är så kallt så det bränner i fingrarna. Sen när jag hade tankat klart så skulle jag ju skruva dit tanklocket igen, vilket är omöjligt i vanliga fall och ännu mer omöjligt när man vibrerar värre än... nått (?). I samma ögonblick som jag var påväg att sprängas av ilska så kom det en "ung gubbe" som också skulle tanka och han började prata med mig och frågade om det var kallt och om det gick bra. Där stod jag och höll mig från att inte svära högt och visa hur förbannad jag var, frös som bara den och han såg det så han kom och hjälpte mig och så klart så fick han ju dit den direkt! TACK sa jag och sen så hoppa jag in i bilen och körde till Gunnarn! Klockan var redan 19.20 så det tog min 20 minuter innan jag fick tummen ur, och drog. När jag kom till Gunnarn så hade gasen hängt sig eller nått för den varvade 4000 varv när jag stod stilla. JIPPIE. Men den lugnade ner sig efter ett tag! Sen så for vi och åt tårta, den var jättegod!! MmmmMMmMmM! Men sen så skulle vi tydligen hem för Marcus ville hem.. jaha, vi kom ju just tänkte jag ? :P Men jaja..

Idag så blir det inte så mycket skulle jag tro, bara att sitta hemma eller kanske man ska fara ner på ICA och handla nått att äta för jag är hungrig som tusan! Imorgon ska jag tvätta i alla fall . Har inte så mycket att skriva nu men jag skriver nog mer sen :)

Kyss


Kommentarer
Postat av: Emilia

En "ung gubbe"! HAHAHA, MADDE, I LOVE YOU!

2009-02-16 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback