mors lilla olle i skogen gick.

Fy fan vad kallt det är och som jag sa i förra inlägget är att det snöar som fan! Mitt pass på Frasses gick bra, jag slapp prata med chefen nått så jag har överlevt i alla fall. Jag är inte ens arg :) Så nu är jag ledig tills på Torsdag, skönt som bara den!
M sitter med brorsan och spelar nått skit spel på xbox 360 som jag tycker verkar skit töntigt. Jag tror t.o.m att det heter "face breaker". Så ni kan ju bara tänka er.
Klockan 9 börjar en film på 3.an, The break-up. Jag har sett den förut men det var rätt längesen så jag tror jag ska kolla på den om det inte finns något bättre att göra, vilket det förmodligen inte finns. Men man kan ju alltid hoppas!

Jag ritade en bild idag, jag hade lite tråkigt och bilden avslöjar nog min längtan till att börja jobbet.

Nehe, nu gick det då fan inte att sätta in en bild från paint... Jag får väl prova sen nån gång... FAN!


Jag vet inte vad jag ska göra nu, jag tror jag ska gå och ta mig en varm dusch, jag fryser fortfarande och jag har varit hemma i en timme typ. Jaja, sånt är livet.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback