misse pisse

Fy fan, M satt just och drog en snorloska och jag var nära på att spy så jag sprang in på toan och "hurklade" i fall att.. Jag hatar när folk ska dra in i näsan!

Just ni sitter vi och kollar på That 70´s show, finns inte så mycket annat att göra. Blir nog att kolla på en film eller nått ikväll. Matilda kommer nog på Onsdag för hon ska till Mora sen på Torsdag och sen ska hon nog till Stockholm. Där ska vi träffas den 3.e Mars på Arlana för att sedan åka vidare till Amsterdam. Tiden går fort.

Jag skulle just kolla om dom hade kvar Storumans Webbkamera och det hade dom. Så om ni har tråkigt kan ni kolla
HÄR !
Ikväll ska jag i alla fall se RAW, det är skitkul :)

Jag saknar min Måns... Jag vill ha en liten kisse att prata med. Jag hatar att Måns har blivit så gammal, han har varit med mig nästan hela mitt liv och jag har varit med han Hela hans liv. Min lilla bäbis! Jag älskar katter!
<3

Jag kollade runt litegran på kattungar och jag hittade massa ful-söta kattisar.

Asså den var ju ändå söt! Kolla munnen!
Bara för att den är så ful! xD
Jag tyckte att han "fot-tass" såg så söt ut!

Jag avslutar med den sötaste bilden ever, jag vill bara grina för dom är så söta!!

Jag älskar kissar!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback