En dag som alla andra.

Ensam igen, men det gör ingenting. Det är faktiskt ganska skönt att bara sitta ensam och kolla på tv. Då får man i alla fall se på vad man vill, haha. Nåja, det är ju inte roligt att jämt vara ensam. Men det kanske är en vanesak? Hur som helst så sitter jag här i soffan och kollar på Vänner, inväntar Top Model 2 som börjar klockan 16.00 på kanal 3. Jag har redan sett det men det är ju bra! Men Tyra var jättesmal i 2.a säsongen, nu när man har sett säsong 11 så ser man verkligen vilken skilland det är. Jag säger inte att hon är fet men hon har blivit lite halvknubbig :)
Ikväll blir det nog bara att sitta här, som vanligt och kolla på tv. Finns inte så mycket annat att göra. Men imorgon ska jag till Lycksele och se årets Coda, jag ser framemot det jättemycket, jag är nyfiken och förväntansfull! Jag har inte sett våran Coda ännu, jag ska prata med "
Scary movie" imorgon och se hur jag ska göra för att få den!

Anneli, Erika, Emilia, Anna, Lina, Utsi, Boris.. Ja, ALLA i min förra klass, klicka på länken och så kommer ni se en kille i rullstol, då kommer ni se vem jag menar, vem personen "scary movie" är.

Hur som helst så kommer jag träffa många av er imorgon!

Have fun !
Kyss

Kommentarer
Postat av: Erika

hm...ja.....vem är scary, äsklig och lånhårig? LÅNGHÅRET KANSKE?! urk :((((

2009-02-25 @ 15:58:19
Postat av: Anna-Panna

HAHA, men usch!! Jag har inte heller codan, vill ha den :( Du måste berätta för mig sen när du vet hur man ska fixa den :)

2009-02-25 @ 16:58:14
Postat av: hamster no.1

Kliv upp! Snart kommer en dubbel uppsättning Erika! :)

2009-02-26 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback