Puss

Emilia har rätt, man kan inte börja gråta över ett program som man missar för att man ska utomlands. Jag är skadad! Men det kändes bara lite sorgligt, men jag har hittat lösningen. Det går att ladda ner!

Idag har jag inte gjort så mycket, bara suttit här hemma, typ ensam hela dagen och haft tråkigt! Vilket liv jag har... Nu har jag väl lagt tankarna på att gå och lägga mig, men först ska jag duscha en sväng. Eller så kanske man tar det när man vaknar istället. Det blir nog så, för annars kommer jag att somna i duschen eller så kommer jag att bli pigg och inte kunna sova sen.

Imorgon ska jag som sagt jobba, samma sak på Söndag. Sen så är jag ledig hela 5 dagar till. Bläh, men nästa Torsdag så ska jag en sväng till Lycksele för jag ska kolla på Codan och träffa mina kära vänner, jag längtar!

Nu ska jag sova!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback