Min ko.

aaaah, nu har jag varit och köpt lite godis så nu känns det bättre! Det har snöat väldigt, väldigt mycket idag. Så vintern är inte över mina vänner. Men min vinter för den här säsongen är över den 3.e Mars. Sen när jag kommer hem så är det sommar här. Det blir skönt, jag hatar att frysa.

Klockan 22.00 börjar en film på 3.an som heter "What lies beneath". Den verkar bra så jag får väl bara hoppas på det bästa! Imorgon jobbar jag 16.00-19.00. Hur värt är det att jobba 3 timmar? Jaja, det är bättre än inget. Jag har ju som inga andra val av inkomster så jag är så illa tvungen om detta ska gå runt.

Jag sitter för tillfället och kollar på min fina "muu-sik" ko som jag fick i julklapp av Bauke. Den är så sjukt snygg! Det är en ko med noter och grejjer på! <3 Den ser lite elak ut men jag älskar den !!

ÅH  NEJ !!! Jag upptäckte just att på bilden så har den nån frigolit-bit eller nått på ena hornet!!!! Jag STÖR MIG PÅ DET!!!! FAN!

Jaja, den ser ut sådär fast UTAN den där äckliga biten på hornet! Jag känner hur det kliar i ryggraden... ÅH. Nä, jag pallar inte de här.

Kyss

Kommentarer
Postat av: Erika

ÅH! Jag vill också ha en musik ko :(

2009-02-06 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback