This time love isn´t in the title (a)

Fy fan vad kallt det är ute, och det snöar ju som aldrig förr. Eller inte så mycket men jag tycker det kan sluta snöa. Jag har just varit och hämtat Linder från en vän i forsvik. Bilen höll fan inte på att starta. Så nu ska jag snart göra mig i ordning för att jobba. Börjar klockan 3.. Det känns ungefär BLÄÄÄÄ att jobba nu. Men jag måste. Jag gruvar mig mest för nästa helg då jag ska jobba med min chef själv.. Det är dom värsta dagarna för han är uppi röven hela tiden. Men men, snart är jag FRI från han och Frasses.
Undra vad man skulle ha gjort ikväll, det är min dagliga fråga till mig själv. En fråga som jag aldrig kan svara på. Hur som haver, så ska jag börja fixa till mig. Jag hoppas det kommer folk hela tiden så tiden går fort.

Kyss

Fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback