Sunshine.

Solen lyser och det är inte många minus ute. Faktiskt bara 3. Jag är fortfarande sjuk men just nu för tillfället så känns det någorlunda bra. Men jag vet att jag kommer sprängas ikväll så när det börjar göra det så ska jag fara till sjukan och kolla vad det är som händer med mig. Men jag har en 1grams Alvedon som "back-up" ifall det blir riktigt åt skogen. Men det tar ju så jävla lång tid innan den börjar verka, så jag tror jag ska ta den när jag känner hur det börjar växa fram.

Idag så blir det inte så mycket, jag skulle vilja fara och skotra men det blir det nog inte. Men jag vill i alla fall göra något idag än att bara sitta inne. Jag är så less.

Jag ska kolla vad som finns på tv, jag fick just höra att ett plan hade craschat på Amsterdams flygplats. Fy fan...

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback