Stress!

Jah , nu var man hemma från jobbet. Om jag säger såhär så var det sjukt mycket folk på Frasses idag, har sprungit hela dagen och jag vill bara sova nu... Men men. Jag kommer jobba imorgon också, jag trodde det var min sista dag men så lätt skulle jag inte få slippa.. Jag ska jobba på Måndag också, dagen innan jag åker. Jag kommer vara så stressad att jag inte vet vars jag ska ta vägen, för på Måndag ska jag tvätta också, tvätt-tiden börjar klockan 12 och då är jag redan och jobbar.. så jag vet inte hur det ska gå till, jag får tvinga M att göra det, och tvättar han inte åt mig så vet jag absolut inte vars jag ska ta vägen! Men det ska nog gå bra... Jag tror jag ska börja packa lite ikväll så jag har lite försprång.. Sen så måste jag packa ihop mina andra saker eftersom vi ska säga upp lägenheten.. vilket jag inte vill men jaja.

Någon som är intresserad av en lägenhet , 70kvm på Höjdvägen? 3400 kr i hyra och då ingår vatten och bredband.. Den är jättefin, nya tapeter och köket är "nytt". 
Nu när vi ändå ska he bort den så är det ju bra om den försvinner fort, för det blir billigare för mig eftersom jag måste betala den när jag är borta... Känns ju surt... Jaja. Skriv om ni är intresserad!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog inte göra så mycket mer... JO, packa! Så var det.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback