Sjuk....

Det blev inte att skriva så mycket mer igår och jag ska tala om varför. Jag har blivit sjuk. Jag kände hur slö och trött jag blev igår eftermiddag. Sen mot kvällen så kände jag att halsen började göra ont , mitt huvud sprändes och jag fick feber.. Frös som en gris men var typ svettig. Sen blev jag anfådd om jag skulle typ lägga till mig. Nä fy fan.
Det är en jäkla tur att jag har opererat bort mina halsmandlar för annars hade jag fan inte varit vid liv nu! :P Det är samma "symptom" som den "sjukdommen" jag hade då men nu så är det inte lika hemskt. Tack och lov.
Men det som inte är så kul är att jag ska jobba idag. Börjar klockan 3... Jag vet inte hur det ska gå. Jag kommer ju antingen att spy eftersom det kommer att vara mycket folk = stress. Eller så kommer jag att svimma. Men jag har skrivit till dom att jag är sjuk idag så jag måste ta det lugnt.. Men om jag känner min chef rätt så vet han inte vad ordet lugnt betyder.

Så min dag idag kommer inte att vara rolig alls... Jag har 9 dagar på mig att bli frisk. Jag kommer ju annars att dö på planet, när vi lämnade Holland sist så var jag hur sjuk som helst. Jag trodde mina öron skulle dö och alla andras öron med pg.a mitt hostande som aldrig slutade, seriöst.

Jaja, jag fryser så jag ska lägga mig och vila ett tag innan jag börjar jobba... bläh.
Kyss

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur länge ska du vara i Holland? Ska du bo hos din kompis eller nån annanstans? Fick du jobbet förresten? Och just ja! På torsdag ska jag se coda för då är Evelina huvudrollen (annars tror jag att det är trollet :( urk ) och jag kom på att du gärna kan ta med min SATC då :) jag saknar den



(om det blir lättare att svara via mailen så gör det!)

2009-02-22 @ 19:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback