Sådär ja.

Nu har man varit och solat och det kändes som att jag la mig på en bädd av snö. Det var så jävla kallt och de solariumet som jag använde var i en jävla skrubb (!) Så där låg jag och frös i 30 minuter och blev "väckt" imellan åt av att nån idiot skrek. Precis som att han var förbannad. Så jag blev förbannad. Hur som helst så är Lyckseles Solarium det bästa hittills. Det blir aldrig en misslyckad solning eller att man blir onöjd, man blir alltid perfekt!
Men jag är ju inte förvånad, det är ju Storuman jag talar om.

Jag har lite ont i huvet faktiskt.. bah.

Nä fy tusan, jag tror jag ska lägga mig ner och slöa ännu mer än vad jag gör nu, är så jävla mätt, gjorde makaroner och korv till middag. Det är så jävla gott, seriöst!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback