Rubrik!

Den rätte för Rosing är på kanal 5, glömde skriva det! Men nu vet du, Emmy ;)

Okej, jag kanske överreagerade lite vad gällande min gitarr, för det är ju bara att köpa en ny sträng för typ 20 spänn, men det är inte det. Jag var så jäkla sugen på att sätta mig och spela gamla läxor från skolan och så kunde jag inte det. Jag kommer ju inte att köpa en ny sträng nu, jag far om en vecka och jag kommer inte att ta med mig den så jag köper en ny när jag kommer tillbaka.

Jag har nyss ätit ungstekt Älgkött nerstänkt med vitlöks-grillolja och ris. Sen en sås som man gjorde av spaden som blev kvar. Det var riktigt gott, M är duktig ^^ Älgkött är sjukt gott! Jag är inte någon stor köttätare, äter väldigt lite kött vid en portion, tycker typ inte om något alls och det jag hatar mest är griskött ( nej, jag är inte muslim ) . Jag vet inte varför egentligen men så är det.

Nu började Unga mödrar igen!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback