Ronja Rövardotter

Det var väldigt länge sen jag såg det. M satt och tvärkollade igenom kanalerna och så kom det upp. Det såg värsta gammalt ut, det tyckte man ju inte då när man var liten. Jag har aldrig tyckt om Ronja Rövardotter så jag orkar inte se det nu heller. Ikväll så är det Hot Chick på tv, det ska jag se. Annars så har det inte hänt något idag. Suttit hemma, diskat och sen så kom M och Kristian hit.

Jag är så rastlös, jag vet inte vad man skulle ha gjort. Matilda är ju inte längre i denna kommun så jag kan inte fara och hälsa på henne heller.. Men jag ska i alla fall hem innan jag far, vilket måste bli till veckan. Men jag har för mig att pappa skulle till Storuman på Måndag eller Tisdag så då kanske jag följer med upp en sväng. Finns nog inte så mycket mer att göra där heller men jag får i alla fall vara hemma ett tag.

Nu ska jag se tv, återkommer med mer sen!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback