Nu har jag ÄNTLIGEN fått min (stulna) laddare !!!!!!

Nu har jag kommit hem från jobbet och nu ska ni få höra mins kära vänner. Jag har fått min laddare till min kamera! Jag fick den tydligen den 23.e Januari och den blev uthämtad av "mig" den 23.e Januari.
Så jag har skrivit och svärt ut den där stackarns Kinesen och varit värsta bitchen och jag har bara fått vänliga svar tillbaka. Han skickade ett Kolli nummer så jag skulle kolla vars det var och då stod det att den fanns här i Storuman på Spelhörnan. . Fan vad glad jag blev så jag skrev en ursäkt till den där stackaren. Men jag hade ju ändå inte fått någon AVI som jag tyckte var väldigt konstigt men hur som helst så for vi ner dit och hon sa att "jag" hade redan hämtat ut den samma dag som dene kom (as i said). JAHA?! så vi fick ett nummer som vi skulle ringa till och få reda på VEM som hade hämtat ut MITT paket. Jag kände hur förbannad jag blev hur FAN dom kan lämna ut ett paket till någon annan ??
Så vi ringde de där numret och fick reda på namnet. Hade samma förnamn som mig och bor bara några 100 meter från mig.
Så vi ringde till henne och sa att hon har hämtat ut ett paket som inte tillhörde henne. Vad tror ni hon gör, hon nekar det!! Men då sa jag att jag har ringt och kollat upp och dom sa att det var hon och att jag hade hennes adress så jag kommer förbi och hämtar det nu!
Då sa hon "jaaaa...",
då sa jag: Ja så då har du paketet hemma hos dig?!
Hon: Jo,, ehm.. det är här men jag slutar klockan 4...
jag: BRA, då hämtar jag det sen.

Jävla f***a. Men jag skulle ju jobba klockan 4 så jag tänkte att jag far och hämtar det sen. Medans jag var på jobbet så ringde M mig och sa att han hade fått ett sms där det stod att hon hade lagt paketet i sin brevlåda så vi kunde hämta den där.. OKEJ?! Är hon rädd eller vad är problemet? :P Nog för att man inte lät så jäkla trevlig mot henne men man hettar ju när hon ska neka och så VET man att hon har den.

Jaja, så nu har jag min laddare här hemma och nu ska jag se om min kamera kommer att starta. För den gick ju sönder som jag har nämnt nån gång så jag skickade in den så dom fixade den på garantin och på papperna står det att den ska funka för dom har testat. Så den borde funka! Om den inte gör det så måste jag väl köpa ett nytt batteri OCKSÅ! Bah, allt ska vara så jäkla besvärligt..

M har i alla fall varit duktig för han har hängt upp 3 speglar på väggen! :) Finally! Puss påre!

Kyss

Kommentarer
Postat av: myggan

VILKEN JÄVEL !!! jag hade lätt gått över till henne och spöat henne.

2009-02-13 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback