My love for you is like icecream to a fat kid.

Har inte gjort så mycket idag, suttit hemma och gjort ingenting. Jag kom i alla fall nyss hem från ICA, var och handlade lite grejs för jag och Matilda ska göra korvstroganoff och ris ikväll för vi båda tycker om det så mycket! Hmm...
Sen så vet jag inte om vi ska göra så mycket annat än se TV/film och kränga föda.

People think that fuck is funny
Some people fuck for money
If you think that fuck is funny
Fuck your self and save the money

Där fick ni era desperata hor-handlare.

Alltså jag har så tråkigt att jag vet inte vad jag sitter och skriver om, eller jag vet men det var helt bara-så-där.



Undra hur äckligt det luktar där inne?

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback