Lycksele

Idag har jag varit i Lycksele hela dagen och det va så skönt att bara prata och skratta av sig! Träffa alla goa´ vänner! Sen så såg vi årets Coda som verkligen var bra, jag tyckte om den jättemycket! Nu är det bara 5 dagar kvar och imorgon är det 4, (haha) , jag tycker 4 dagar känns så jäkla kort, vilket det är (?!) Jag börjar bli riktigt nervös när folk frågar hur det känns och säger att det kommer bli så kul och att dom tycker det är jättebra att jag åker osv.. Jag ska verkligen åka, har inte fattat det. Kommer nog inte fatta det när jag är där heller, allt känns så overkligt!

Hur som helst så ringde min chef när jag var påväg till Lycksele och frågade om jag ville jobba ikväll... Ja det vill jag men jag kan inte ! Det kändes skönt att säga nej till att jobba men samtidigt surt för jag skulle egentligen ha behövt dom pengarna.. Fan, men sånt är livet. Det var värt att få träffa de flesta och se codan och ha riktigt mysigt. Jag saknar dom!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag nog inte göra så mycket mer innan jag går i säng, kanske ser lite på tv ifall det finns nått att se!

Godnatt, Jag älskar dig <3
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback