Klant!

När jag vaknade så klädde jag på mig och tänkte fara och handla mat på ICA. Så jag gick och kollade hur kallt det var ute, "-2,4 grader" tyckte jag att det stod och jag kollade ut på de fina vädret (fönstret) och tänkte att det är ju fint väder och inte speciellt kallt heller så man kanske kan fara ut och skotra. Så jag tog på mig min jacka och en halsduk och gick ut. "Fan vad kallt det är för att vara -2,4", tänkte jag. Men jag fortsatte att gå , jag gick 200 meter och förstod att det inte var -2,4.. Det var -24! Där gick jag utan mössa och vantar, händerna var röda, ögonfransarna och en liten del av håret började bli vit och min panna tror jag frös bort. Men jag orkade inte vända om så jag fortsatte ner på ICA, när jag kom in så immade ju såklart mina glasögon igen, så där gick jag som en röd "räkocop". Tog de jag skulle handla och begav mig ut igen. Hemvägen var värre för då är det bara uppförs. Så där gick jag som en röd, flåsande räkocop. Halsen frös igen typ.
Jaja, inte så mycket att göra. Än fast jag har glasögon så ser jag fan inte hur kallt det är ute på!
En gång så fick jag för mig att det var -22 grader ute och när jag kom ut var det varmt för det var -2,2! Men då var man väl något gladare.

Idag ska jag tvätta klockan 17.00, skönt! Sen så vet jag inte hur resten av dagen kommer att se ut, återstår att se!

Kyss

Kommentarer
Postat av: M

EEEhehhehe!

2009-02-17 @ 15:35:49
Postat av: Natalie ss Rantanen

- vilken fin design ..

Postat av: Emilia

RÄKOCOP! Igen, i love you. Ledsnar du på att höra det?

2009-02-18 @ 00:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback