Jag älskar mat.

Jag har just gjort kyckling tacos i baguett, det var jättegott!

1 grillad kyckling
2 burkar creme frech
1 påse taco krydda
Sallad, gurka, tomat, you name it.
En jätte fet och god baguette

Dela kycklingen och riv den i små bitar/remsor.
Blanda den med creme frech och kryddan.
Sätt den i ugnen på 175-200 grader och låt den vara där tills den ser brun och god ut.

Sen så är det bara att smeta den på den goda baguetten och lägg på fräsch och god sallad.
Sen är det bara att hugga in! ;)

Det är min kära klasskompis Anna som bjöd jag och några till på middag en kväll men då var det Tacos men denna goda kyckling. Det är samma tillbehör fast man har taco chips eller tacobröd till! Skit gott att skotta i sig det.

Det kanske inte är det "nyttigaste" men sen när har jag brytt mig om det? ;) Det är lätt värt att prova!

Jag skulle vilja bjuda på en bild också men jag har min överförnings kabel i Gunnarn så det får vara för den här gången.

Kyss

Kommentarer
Postat av: marilla

spyan ? hahah

2009-02-17 @ 00:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback