I need a bun to bite Benny Lava

Hjaa, nu har jag bara en sväng till kvar ner till tvättstugan, sen är jag färdig. Efter jag är klar med de så ska jag fara och sola med Helena. Woho, äntligen nått att göra. Så det blir min premiär på Storumans badhus.. Jag hatar badhus. Hur som helst så hoppas jag att dom är bra, men jag tror inte det eftersom det kostar 40 kr för 30 minuter! Så jag tror det suger men det är i alla fall varmt och skönt att ligga där och slockna ett tag!

Undra vad man skulle ha gjort ikväll, brorsan sitter här just nu och spelar xbox 360 med M. Bah. Hur orkar dom men jag kan förstå dom , hur orkar jag sitta här? Svaret är att det inte finns något annat att göra.
Jag gruvar mig för att hämta den sista tvätten för det är fanimej svinkallt ute, sen så har väl bilrutan fryst igen så jag kan väl inte köra en meter. Detta är anledningarna varför jag hatar vintern. Det är kallt och ska man ha bilen så måste man sätta in motor/kupé värmare för att ta sig iväg snabbt. Nä fy, usch och blä.

Nu ska jag hämta tvätten och sen så drar jag och hämtar Helena. Hon slutar 17.30 och vi har tid klockan 18.00.

Hane bra! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback