Hilfe.

Haha , jag lessnar aldrig på att höra hur mycket du älskar mig Emilia, för jag älskar dig med! ;)
Jag saknar tiden i Lycksele med dig and the rest! Jag skulle vilja att vi alla drog ihop nått snart men det kanske inte går så bra för jag far om 13 dagar! :O Vi ser väl.

Hur som haver så har jag fått virus på min dator. Så det hakar sig om jag så mycket som kollar på den. Sen så har jag nu inte Windows XP utan Windows CP från 1973. Så , hjälp? Jag ska se vad jag kan göra, en liten datanörd berättade för mig hur jag skulle göra, via SMS , men jag fattar ungefär ingenting! Så jag får väl bara klicka på och hoppas på det bästa. Lära mig om datorer är som att lära en gammal gubbe spela tv spel. Bläh..

Nu ska jag dawtåår nerwda mig lite och se om det blir några framsteg.

Kyss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Puss på dig! Ska du inte till Lycksele och se Codan? Då kan vi fiesta all night long baby! Jag har windows XP på skiva, du kan få låna den av mig.

2009-02-18 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback