hej och hå!

Nu var det någon dag sen jag skrev. Jag hade tänkt skriva igår men jag var bara så arg efter jag kom hem från jobbet så det enda jag skulle skriva om vad min chef. Så därför sket jag i det istället.

Idag har jag varit i Lycksele en sväng :) Köpte en resväska, (ful som stryk men jag behövde en) , en svart kjol, en grå body, en stor väska, sockar, och massa annat småkrams som hårsnoddar osv.
Jag trodde inte jag skulle passa i bodyn och kjolen men det satt helt perfekt och jag såg rätt bra ut, jag trodde jag skulle se ut som en tant :) Första gången jag är riktigt nöjd över mitt köp på länge!
Men nu är jag fattig, som vanligt. Jag får fan inte röra en krona till! Jag kommer seriöst inte ha mycket pengar att röra mig med tack vare min cp chef. JAJA! Ja överlev väl, förhoppningsvis så hittar man ett jobb :)

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll... hum, jo, jag ska se Top Model, dom är i Holland !

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback