Fortfarande...

Nu är jag hemma efter mitt 5 timmars pass, woho. Det gick fort som fan för det kom folk hela tiden, vilket var bra. Det var ju de jag hade önskat! Så nu sitter jag här hemma. M är i Stensele och lagar bilen och Christian är där också. Undra vad man skulle ha gjort ikväll, jag har ingen aning. Jag skulle vilja hitta på något roligt för det är min sista helg här innan jag åker, men jag skulle nog tro att det bara blir att sitta hemma som vanligt.. Bläh.

Alltså, vad gör ni alla människor på helgerna? Ni kan väl omöljigt sitta hemma som jag gör? Jag har inga vänner här i Suruman, eller jag känner ju massor men ... Vem kan man vara med? Det ska bli roligt att få åka iväg med min bästa kompis och träffa alla roliga människor där nere, där finns det alltid något att göra, dom hittar på massa saker tillsammans och har så jäkla roligt, än om det bara är att gå till en bar och prata så är det roligt, det är umgänge. Något som inte finns här! Jag känner hur förbannad jag blir , ÅH.

Nä nu måste jag göra något annat, ska kolla vad som finns på TV, även fast jag inte vill se TV men vad ska man annars göra? Detta kallar jag bara slöseri med liv, på INGENTING !

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback