Fin dag.

Solen lyser i Storuman! Jag är helt förvånad, det är första gången på länge!! Jag önskar att jag var i Hemavan nu så man kunde köra skoter, fan! Istället sitter jag här och gör ingenting, jag har gjort pannkakor idag. Hade ingenting att äta till så det var rätt "enformigt", men det gick ner.

Idag kommer Matilda! Vi ska se om vi kan hitta någon grin-film. Jag tycker vi ska se
Seven Pounds , jag har redan sett den en gång vilket jag har nämnt i ett tidigare inlägg för den är så sjukt bra! Men jag har inget emot att se den igen. Jag hoppas bara hon skyndar sig hit för jag har så jävla tråkigt, sitter här helt ensam. M är ute... Bah, Nä jag ska gå och kolla posten och se om jag har fått något SIM-kort (a)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback