En ny dag och 4 dagar kvar.

Fy fan, jag känner mig slö som fan idag, jag har inte ont i halsen längre men jag känner att det börjar komma tillbaka till huvet... blää, kanske inte lika mycket som det var för några dagar sen men jag har bara varit vaken i en timme, allt kan hända och jag hoppas det går över. Jag hoppas det bara är såndär "slöhets huvudvärk". Ni vet, som man har när man vaknar och är jättetrött.

Idag skulle jag egentligen börja jobba klockan 16.00 men jag fick ett sms av Annika som frågade om jag ville börja 14.00 istället och jobba imorgon (på min lediga dag), självklart säger jag ju JA ! det blir 8 timmar extra, tack!
Jag hoppas att det kommer mycket folk så tiden går fort.. Jag pallar inte att stå där och ha tråkigt , men egentligen ska jag inte klaga, det är mina 2 sista dagar i helvetet. Mehehee.. Tiden går så sjukt fort, vilket jag nämde i mitt förra inlägg, man hinner knappt men. Jag kommer inte ens hinna blinka förrän jag står där, i ett annat land. Dock kommer flygresan kännas som ett 9 timmars pass på Frasses men jag hoppas det kommer gå bra!

Nu ska jag fixa till mig lite, fika och försöka vakna till! Jag hoppas ni har en bra dag!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback