Det närmar sig.

En vecka kvar. Undra hur det kommer att gå, hur kommer det att bli ? Jag har så många frågor som ingen kan svara på. Jag känner mig rädd men samtidigt så excited. Vi får väl se hur det blir. Det jag blir mest rädd för är att tiden har gått så fort! Jag har inte ens hunnit med. Det var nyss 33 dagar kvar och nu är det 7.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Pappa var förbi en sväng så vi fikade och pratade lite. Jag skulle vilja fara hem innan jag far men jag har inga pengar till det och sen så ska jag ju jobba... Men vi ser väl.
Marcus är med Kristan just nu så jag stter här själv och har tråkigt. Men ikväll är det "Den rätte för Rosing". Jag tycker hon är så otroligt ful och jag stör mig bara på henne men jag vill se det ändå. Ska bli kul...


Kolla bara, så jävla stygg! Klänningen är åt helvete för liten, seriöst.. HUR kan någon tycka att det ser snyggt ut? Skaffa mindre pattar och större hjärna, bläh.

Nu började Vänner på 5.an, det ska jag se!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

HAHAH! Så jävla FUUUUULT!!!!

2009-02-24 @ 14:51:07
Postat av: emmy

vilken kanal är det på?

2009-02-24 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback