Äntligen!

Har jag en fungerande kamera! Först så blev den vattenskadad, så jag fick en ny. Men jag fick ändå inte igång den för min laddare till den är spårlöst försvunnen, så jag beställde en ny som någon annan hämtade ut men jag fick reda på vem det var så jag hämtade den. Sen så var jag glad och tänkte att jag har nu allt jag behöver till den. Hja, det var ju inte riktigt så för nu var tydligen min överförnings kabel borta också, jag vet vars jag såg den sist men skitsamma. Så jag beställde en "Card reader". Jag sätter in mitt minneskort i den, pluggar in kabeln från dosan - in i datorn och sen så är det bara att köra! ÄNTLIGEN !! Så nu har jag överfört alla bilder från studenten och bilder från roliga stunder. Hittade en bild som jag tror Matilda kommer älska, jag tycker den är sjukt rolig!

Jag kallar den för "Furbie" posen.
I nästa inlägg kommer en till Furbie bild.

Jag är hungrig som tusan, jag ska äta något. Sen så jobbar jag ju idag, det känns inte som det så varje gång jag "glömmer" bort det så tvär tittar jag, helt desperat, på klockan för att se om klockan är över 4 !

Jaja, det kommer nog inte hända så mycket ikväll. Marcus ligger här bredvid och sover, jippi.
Käket dårååå.
Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback