snaajp

Har inte bestämt mig om det blir Skåne på nyår eller inte, får se hur ekonomin ser ut. Men vill i alla fall göra nått. Orkar inte vara på hotellet iår, så jävla tråkigt. Så om jag inte far till Skåne till Matilda eller på hotellet så blir det väl bara att sitta hemma på nyår.. yey. Hoppas att 2010 blir ett bättre år, fast som det känns nu så är jag fast i 2009 och det känns som det aldrig kommer bli bättre.

I helgen har jag varit i Storuman, blev att dricka lite vin som tyvärr inte ville vara kvar i magen där på slutet. Så resten av helgen var slö. Pappa fyller år imorgon ( idag ), 44 år! Grattis pappsen!

<3

Och exakt en vecka efter han så fyller mammsen 39 år! Så det blir väl ett inlägg då också.
(kunde inte lägga upp en bild) :s

Såå.....................................................................

Nä ni, man kanske skulle ha försökt att sova för imorgon blir det att baka en tårta.

Godnatt / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback