god påsk.

Igår provade jag min första sömntablett och jag blev förvånad att den fungerade. Har inte sovit riktigt bra på flera veckor, eller ja. Jag har väl aldrig sovit bra. Så ikväll hoppas jag att jag får sova "tidigt" för jag känner mig trött. Klockan är redan över 12 så ja.. Med "tidigt" menar jag föra 4..

Det är så mycket som händer fast ändå så lite, kanske därför jag inte kan sova. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som är fel men nått är det.
Imorgon blir det att fara till Storuman, måste komma ifrån denna soffa som jag är fastgrodd i. Min bästa vän har flyttat till ett annat land (skåne) så jag är rätt ensam.. eller rättare sagt, väldigt ensam. Så jag ska nog sitta ensam i Storuman och se tv.
Snart är det jul också, har ingen julkänsla what so ever, funderar på att fara till skåne på nyår men jag vet inte riktigt än. Har inget jobb = inga pengar och a-kassan verkar ju ha dött eller nått eftersom man inte hör nått från dom. Så jag har inte råd med julklappar eller nått.
Jag vet inte heller hur jag ska ta mig ut detta, vars jag ska hitta ett jobb eller vad jag vill gå för skola. Mitt liv är ett enda stort frågetecken. Borde man flytta? Men vars... Vill jag ens det? Det enda jag vet är att jag inte vill bosätta mig i denna soffa eller bo i Storuman, så det verkar bara finnas en väg.

Bah, ett endaste stort klagoinlägg. Men eftersom det inte händer nått i mitt liv just nu så är detta det enda som jag kan skriva om.

Enjoy!
/M

Kommentarer
Postat av: Ivan

Kram!

Postat av: matilda

åååh min älskade madde vad du är deppad :'( det är tråååkigt utan dig här! du borde flytta hit. jag vet att jag tjatar men norrland suger.

2009-12-02 @ 16:42:16
Postat av: Erika

Börja plugga nere i skåne! Det är väl egentligen den enda lösningen just nu?

2009-12-05 @ 17:13:25
Postat av: Matilda

ja eller hur erika? det tycker jag definitivt. då skulle hon sluta deppa och ruttna bort i hemavan.

2009-12-20 @ 11:59:01
Postat av: Madde

Jag skulle nog känna mig ännu mer ensam om jag flyttade till Skåne.

2010-01-01 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback