Mo i rana

Då har man varit i Norge och hälsat på Emmy och Daniel och se hur dom bor och har det! Väldigt mysig lägenhet. Kom dit vid 22.15 typ, åkte med Dennis mamma för hon skulle förbi Mo, så jag kom dit, tog nån öl och sen begav vi oss till Ramona och Big Ben. Erik var också där och en tjej som heter Frida (alltså hos Emmy och Daniel). Så när vi kom fram så var det dött på Ramona för klockan var lite, så vi gick upp på Big Ben och så säger Emmy när vi står i baren, "Men är inte de där Lars Persson?" Jo men se på fan, då satt han där med Tobbe, Johan och nån gammgubbe som jag började önska livet ur där ett tag, drygjävel. Hur som helst, det var ju trevligt och otippat att man skulle träffa dom där :) Så vi umgicks och den där dryga gubben fick böter för när han blev utslängd pga fylla typ så pissa han ju såklart på trappen in till Ramona, 3 sekunder senare kom Polisen och så fick han böter. eheheehe.
Sen så gick vi ner på Ramona och satt där när klockan blev lite mer och då var det rätt så bra med folk men det kom ju mer efter ett tag. Daniels kusin beställde in Skumpa för nästan 600 spänn, som smakade skit. Ja ni.. vet inte vad jag ska skriva egentligen :) Men det var en trevlig kväll, förutom att jag var så jävla trött, slutade ju jobba klockan 7, hade inte tänkt fara men det blev ju så ändå, och ännu bättre vare ju när jag fick gratis skjuts :)

Nu sitter jag bara på mitt rum och väntar på att Matilda ska sluta jobba så hon kan komma hit och se en film med mig. Imorgon jobbar jag och 6 dagar framåt, det kommer kännas gott i plånkan senare, är hur surt det känns just nu ;D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback