hoi lieverd!

Nu sitter jag hemma hos mina päron efter en dryg arbetsdag.. jag har varit så trött och på dåligt humör så jag har bara viljat begrava mig själv i grus.. typ. Men men, så jag kom hem efterjobbet, 20.35 (!) åt som en gris och sen så satte jag mig ner och degade framför datorn! Sen så fanns det ett spel på Farmville som jag tyckte att jag kunde prova, och det visade sig vara beroendeframkallande för ms. Madelene Mikaelsson. Så jag ringde min vän som också är beroende av sådanna spel och sa att hon kunde komma hit och spela lite med mig och prata osv. Så hon sitter här nu och vi bara tar det lugnt. Ska skjutsa hem henne senare men jag vet inte när. Imorgon har jag lååååång sovmorgon! Börjar klockan 4 och slutar klockan 7. vilket är skönt med bara 3 timmar, men det hade ju varit skönare att vara ledig, som jag egentligen skulle vara. Men men, pengar är ju alltid bra :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det händer inte så mkt här i Hemavan, jag hatar att vara här. Det är ju mysigt osv när man vill ta det lugnt. Men vad äre för idé att ha en blogg när det inte finns nått att berätta? Iofs så är ju en blogg tillf för egna synpunkter och egna tankar........... Men jag har väl inte så mycket på hjärtat just nu. Jag är godis-sugen som tusan, men statoil är ju stängt.. balla.

Btw, en nyhet har jag att berätta! Alex tog körkortet idag, min bror alltså.. för ni som inte vet att jag har en bror eller att han heter Alex. Så grattis till han!

Herrå, kyss!


Var väl inte den snyggaste bilden men men. Visst är vi lik? Not. Han är blond och blåögd, och jag är en turk.

Kommentarer
Postat av: Matiiiildaa

Isak klarade körkortet igår ! :) (11e) Sköööj ! hälsa Alex och gratta !

2009-08-12 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback