Fast...

Jah, nu sitter jag i Gunnarn och gör inte så mycket, är för de mesta bara trött. Var meningen att jag skulle hem idag men bussen gick tydligen inte............................. så där satt jag och funderade på vad jag skulle göra så jag var tvungen att ringa Marcus och be han hämta mig för annars hade jag varit tvungen att sova på stationen och det ville jag inte. Jag har lite ångest över att bussen inte gick för nu sitter min kisse helt ensam i lägenheten, så ensam.. Ingen är hemma och ger han mat eller nått, så när jag kommer hem imorgon ska jag ge han jättemycket mat och sen ska jag köpa kattgodis åt han, min lilla bäbis!

Idag har det varit sjukt varmt ute, man kunde nästan inte vara ute så jag har bara varit inne typ :P
Nu ska vi se en film tror jag och sen ska jag nog sova, är trött som tusan!

Godnatt, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback